Prorektoři
doc. MgA.
Marek Hlavica
, Ph.D.
Prorektor pro tvůrčí činnost
tel:
776 126 781
e-mail: 5202@post.jamu.cz
UČO: 5202
Prorektor pro tvůrčí činnost
Beethovenova 2 662 15 Brno
Členství v akademických orgánech | Funkce |
---|---|
Komise projektů FRVČ | Předseda |
Knihovní rada | Předseda |
Ediční rada JAMU | Předseda |
Programová rada Divadla na Orlí | člen |
Kolegium rektora JAMU | člen |
Studium |
---|
DIFA M-DRAUM RTDS (abs.) (ukonč.)
|
DIFA D-DRAUM DAATVOR kombin. (abs.) (ukonč.)
|
Pracoviště | Funkce |
---|---|
Janáčkova akademie múzických umění | Prorektor pro tvůrčí činnost |
Odbor kvestora | Metodik cíle č. 3 a 4 |
Prorektor pro tvůrčí činnost | Vedoucí pracoviště |
Předmět | Kód |
---|---|
Seminář k magisterskému projektu | DRTZ502 |
Seminář k magisterské práci | DRTZ504 |
Předmět | Kód |
---|---|
Seminář k magisterské práci | DRTL504 |
Seminář k magisterskému projektu | DRTL502 |
Předmět | Kód |
---|---|
Seminář k magisterské práci | DRTZ504 |
Seminář k magisterskému projektu | DRTZ502 |
Předmět | Kód |
---|---|
Audiovizuální projekt I | DRTL210 |
Audiovizuální projekt II | DRTL306 |
Audiovizuální projekt III | DRTL406 |
Oscarový scénář | DRTL407 |
Seminář k magisterskému projektu | DRTL502 |
Seminář k magisterské práci | DRTL504 |
Předmět | Kód |
---|---|
Seminář k magisterské práci | DRTZ504 |
Seminář k magisterskému projektu | DRTZ502 |
Audiovizuální projekt III | DRTZ406 |
Současná audiovizuální dramatická tvorba | DRTZ405 |
Audiovizuální projekt II | DRTZ306 |
Audiovizuální projekt I | DRTZ210 |
Předmět | Kód |
---|---|
Seminář k magisterské práci | DRTL504 |
Seminář k magisterskému projektu | DRTL502 |
Audiovizuální projekt II | DRTL306 |
Literární tvorba | DRTL107 |
Televizní žánry | DRTL103 |
Audiovizuální projekt I | DRTL210 |
Výzkum a obhajoba referátu o něm IV | DPHL402 |
Výzkum a obhajoba referátu o něm III | DPHL302 |
Doktorský seminář IV | DPHL401 |
Doktorský seminář III | DPHL301 |
Doktorský seminář II | DPHL201 |
Výzkum a obhajoba referátu o něm I | DPHL102 |
Výzkum a obhajoba referátu o něm II | DPHL202 |
Doktorský seminář I | DPHL101 |
Bakalářská diplomová práce | DATL307 |
Bakalářský absolventský výkon | DATL306 |
Předmět | Kód |
---|---|
Seminář k magisterské práci | DRTZ504 |
Seminář k magisterskému projektu | DRTZ502 |
Audiovizuální projekt II | DRTZ306 |
Audiovizuální projekt I | DRTZ210 |
Literární tvorba | DRTZ107 |
Televizní žánry | DRTZ103 |
Výzkum a obhajoba referátu o něm IV | DPHZ402 |
Doktorský seminář IV | DPHZ401 |
Výzkum a obhajoba referátu o něm III | DPHZ302 |
Doktorský seminář III | DPHZ301 |
Výzkum a obhajoba referátu o něm II | DPHZ202 |
Doktorský seminář II | DPHZ201 |
Výzkum a obhajoba referátu o něm I | DPHZ102 |
Doktorský seminář I | DPHZ101 |
Bakalářská diplomová práce | DATZ307 |
Bakalářský absolventský výkon | DATZ306 |
Předmět | Kód |
---|---|
Seminář k magisterské práci | DRTL504 |
Magisterská diplomová práce | DRTL503 |
Oscarový scénář | DRTL407 |
Magisterský projekt | DRTL501 |
Seminář k magisterskému projektu | DRTL502 |
Audiovizuální projekt III | DRTL406 |
Dílna magisterského projektu | DRTL402 |
Dílna magisterské práce | DRTL401 |
Audiovizuální projekt I | DRTL210 |
Literární tvorba | DRTL107 |
Výzkum a obhajoba referátu o něm IV | DPHL402 |
Televizní žánry | DRTL103 |
Doktorský seminář IV | DPHL401 |
Doktorský seminář III | DPHL301 |
Výzkum a obhajoba referátu o něm III | DPHL302 |
Výzkum a obhajoba referátu o něm II | DPHL202 |
Doktorský seminář II | DPHL201 |
Výzkum a obhajoba referátu o něm I | DPHL102 |
Doktorský seminář I | DPHL101 |
Bakalářská diplomová práce | DATL307 |
Bakalářský absolventský výkon | DATL306 |
Proseminář k bakalářské práci | DATL304 |
Předmět | Kód |
---|---|
Seminář k magisterské práci | DRTZ504 |
Magisterská diplomová práce | DRTZ503 |
Seminář k magisterskému projektu | DRTZ502 |
Magisterský projekt | DRTZ501 |
Audiovizuální projekt III | DRTZ406 |
Dílna magisterské práce | DRTZ401 |
Dílna magisterského projektu | DRTZ402 |
Současná audiovizuální dramatická tvorba | DRTZ405 |
Literární tvorba | DRTZ107 |
Audiovizuální projekt I | DRTZ210 |
Televizní žánry | DRTZ103 |
Doktorský seminář III | DPHZ301 |
Výzkum a obhajoba referátu o něm III | DPHZ302 |
Výzkum a obhajoba referátu o něm IV | DPHZ402 |
Doktorský seminář IV | DPHZ401 |
Výzkum a obhajoba referátu o něm II | DPHZ202 |
Doktorský seminář II | DPHZ201 |
Výzkum a obhajoba referátu o něm I | DPHZ102 |
Doktorský seminář I | DPHZ101 |
Bakalářská diplomová práce | DATZ307 |
Bakalářský absolventský výkon | DATZ306 |
Předmět | Kód |
---|---|
Magisterská diplomová práce | DRTL503 |
Diplomový seminář | DRTL504 |
Seminář k magisterskému projektu | DRTL502 |
Dílna magisterské práce | DRTL401 |
Dílna magisterského projektu | DRTL402 |
Magisterský projekt | DRTL501 |
Oscarový scénář | DRTL407 |
Audiovizuální projekt III | DRTL406 |
Audiovizuální projekt II | DRTL306 |
Absolventský projekt | DRTL303 |
Bakalářská diplomová práce | DRTL302 |
Literární tvorba | DRTL107 |
Seminář k bakalářské práci | DRTL301 |
Televizní žánry | DRTL103 |
Výzkum a obhajoba referátu o něm IV | DPHL402 |
Doktorský seminář IV | DPHL401 |
Výzkum a obhajoba referátu o něm III | DPHL302 |
Doktorský seminář III | DPHL301 |
Výzkum a obhajoba referátu o něm II | DPHL202 |
Výzkum a obhajoba referátu o něm I | DPHL102 |
Doktorský seminář II | DPHL201 |
Doktorský seminář I | DPHL101 |
Kdy a jak mne kontaktovat
Kdy a jak mne kontaktovat
e-mail: hlavica@jamu.cz
mobil: +420 776 126 781
Facebook: www.facebook.com/marek.hlavica
LinkedIn: www.linkedin.com/in/marekhlavica/
Profesní vizitka
Kdo jsem
prorektor pro tvůrčí činnosti a docent Ateliéru rozhlasové a televizní dramaturgie a scenáristiky Divadelní fakulty JAMU
Obory
televizní dramaturgie a scenáristika, televizní studia, historie televizního vysílání v ČR, umělecký výzkum
Aktuální pozice a projekty
prorektor pro tvůrčí činnosti
předseda Ediční rady JAMU
člen oborové rady doktorského studijního programu DF JAMU
zástupce JAMU v Society for Artistic Research (SAR)
hodnotitel Národního akreditačního úřadu
člen redakční rady odborného časopisu Televizní studia
člen Rady segmentu RUV pro segment Audiovize
Profesní zkušenost a orientace v kostce
dramaturg a scénárista spolupracující s Českou televizí a TV Nova (scénáře filmů Kája a Zabi a Tajemství dešťového pokladu, seriálů Ulice, První krok, Doktoři z Počátků a několika dokumentárních filmů a dramaturg České televize - studio Brno v letech 2007-2009: seriál Poste restante, dokumentární cykly Čtenářský deník a Česko jedna báseň, záznamy divadelních představení atd.)
Vzdělání
doc. (2013), habilitační práce Dramatická tvorba brněnského studia Československé televize (1961–1991)
Ph.D. (2008), disertační práce Performanční studia, školitel prof. Petr Oslzlý
MgA. (2000), diplomová práce Sonáta Mondšajn (rozhlasová dramatická tvorba Ludvíka Aškenazyho), vedoucí prof. Antonín Přidal
Životopis
- Identifikace osoby
- doc. MgA. Marek Hlavica, Ph.D.
- doc. MgA. Marek Hlavica, Ph.D.
- Pracoviště
- Divadelní fakulta JAMU, Ateliér rozhlasové a televizní dramaturgie a scenáristiky
- Funkce na pracovišti
- prorektor pro tvůrčí činnosti
docent v Ateliéru rozhlasové a televizní dramaturgie a scenáristiky
- prorektor pro tvůrčí činnosti
- Vzdělání a akademická kvalifikace
- doc. (2013), habilitační práce Dramatická tvorba brněnského studia Československé televize (1961–1991)
Ph.D. (2008), disertační práce Performanční studia, školitel prof. Petr Oslzlý
MgA. (2000), diplomová práce Sonáta Mondšajn (rozhlasová dramatická tvorba Ludvíka Aškenazyho), vedoucí prof. Antonín Přidal
- doc. (2013), habilitační práce Dramatická tvorba brněnského studia Československé televize (1961–1991)
- Pedagogická činnost
- BcA.
Televizní žánry
Literární tvorba
Bakalářská diplomová práce
Seminář k bakalářské diplomové práci
Absolventský projekt
Audiovizuální projekt 1.
Audiovizuální projekt 2.
Rozhlasový/televizní projekt
MgA.
Současná audiovizuální dramatická tvorba
Oscarový scénář
Audiovizuální projekt 3.
Dílna magisterské práce
Dílna magisterského projektu
Diplomová práce
Diplomový seminář
Ph.D.
Doktorandský seminář
Základy vědecké práce
- BcA.
- Vědeckovýzkumná činnost
- 2018-2022 - Grant Technologické agentury České republiky, program Éta (společný projekt JAMU a Masarykovy univerzity - Fakulty sociálních studií): Komplexní skríningový diagnostický systém GIS
2015-2017 - Grant Grantové agentury České republiky: Dramatická tvorba ostravského studia Československé televize (1955–1991)
2010-2012 - Grant Grantové agentury České republiky: Dramatická tvorba brněnského studia Československé televize (1961–1991)
- 2018-2022 - Grant Technologické agentury České republiky, program Éta (společný projekt JAMU a Masarykovy univerzity - Fakulty sociálních studií): Komplexní skríningový diagnostický systém GIS
- Univerzitní aktivity
- prorektor pro tvůrčí činnosti
předseda Ediční rady JAMU
člen Programové rady Divadla na Orlí
zástupce JAMU v Society for Artistic Research (SAR)
- prorektor pro tvůrčí činnosti
- Mimouniverzitní aktivity
- hodnotitel Národního akreditačního úřadu
člen redakční rady odborného časopisu Televizní studia
člen Rady segmentu RUV pro segment Audiovize
člen hodnotitelského panelu GAČR (2013-2017)
dramaturg a scénárista spolupracující s Českou televizí a TV Nova (scénáře filmů Kája a Zabi a Tajemství dešťového pokladu, seriálů Ulice, První krok, Doktoři z Počátků a několika dokumentárních filmů a dramaturg České televize - studio Brno v letech 2007-2009: seriál Poste restante, dokumentární cykly Čtenářský deník a Česko jedna báseň, záznamy divadelních představení atd.)
- hodnotitel Národního akreditačního úřadu
- Vybrané publikace
- HLAVICA, Marek. Obraz normalizační společnosti v dramatické tvorbě tehdejšího brněnského studia Československé televize. In KAŇKA, Petr, KOFRÁNKOVÁ, Václava, MAYEROVÁ, Ingrid, ŠTOLL, Martin a kol. AUTOR-VIZE-MEZE-TELEVIZE. 1. vyd. Praha, Bratislava: Česká televize, Ústav pro studium totalitních režimů a Vysoká škola múzických umení v Bratislave, 2015, s. 94-98. ISBN 978-80-7404-176-1. info
- HLAVICA, Marek. SETKÁNÍ/ENCOUNTER 2010-2014. 1. vyd. Brno: Janáčkova akademie múzických umění v Brně, 2015. ISBN 978-80-7460-077-7. info
- HLAVICA, Marek. Autor stržený proudem a stísněný tvarem. Svět rozhlasu. Praha: Český rozhlas, 2015, roč. 2015, č. 33, s. 52-56. ISSN 1213-3817. info
- HLAVICA, Marek. Divadelní fakulta Janáčkovy akademie múzických umění v Brně. 1. vyd. Brno: Divadelní fakulta JAMU, 2014. ISBN 978-80-7460-051-7. info
- HLAVICA, Marek. Dramaturg v televizi – v době totalitní a v době pluralitní. In Jana Cindlerová. Dramaturgie pro jednadvacáté století. Praha: Divadelní fakulta AMU, 2013. ISBN 978-80-7331-296-1. info
- HLAVICA, Marek. Dramatická tvorba brněnského studia Československé televize (1961–1991). Brno: Janáčkova akademie múzických umění v Brně, 2012. ISBN 978-80-7460-030-2. info
- HLAVICA, Marek. Jak vést herce v alternativním divadle: Richard Schechner a The Performance Group. In Herectví v alternativních divadelních formách. Praha: AMU, 2010, 10 s. ISBN 978-80-7331-182-7. info
- HLAVICA, Marek. SETKÁNÍ/ENCOUNTER 1991-2010. 1. vyd. Brno: Divadelní fakulta JAMU, 2010. ISBN 978-80-86928-69-2. info
- HLAVICA, Marek. Performanční studia. In Performanční studia. Brno: JAMU, 2008, 260 s. Výběrová řada doktorských prací. ISBN 978-80-86928-49-4. info
22. 11. 2018
doc. Mgr.
Miroslav Ondra
Prorektor pro studium a kvalitu
tel:
54259 1115
e-mail: 18646@post.jamu.cz
UČO: 18646
Prorektor pro studium a kvalitu
Beethovenova 2 662 15 Brno
Členství v akademických orgánech | Funkce |
---|---|
Knihovní rada | člen |
Kolegium rektora JAMU | člen |
Pracoviště | Funkce |
---|---|
Janáčkova akademie múzických umění | Prorektor pro studium a kvalitu |
Oddělení pro studium a kvalitu | Vedoucí pracoviště |
Ateliér muzikálového herectví Petra Štěpána | Docent |
Předmět | Kód |
---|---|
Magisterská diplomová práce | DHBL405 |
Seminář k magisterské diplomové práci | DHBL406 |
Diplomový proseminář | DHDL311 |
Magisterský absolventský výkon IV | DMAL403 |
Teorie muzikálové tvorby I | DMBL210 |
Vstupní kurz | DMBZ113 |
Teorie muzikálové tvorby II | DMCL314 |
Předmět | Kód |
---|---|
Teorie muzikálové tvorby I | DMBZ210 |
Teorie muzikálové tvorby II | DMCZ314 |
Individuální herectví | DMAZ404 |
Diplomový proseminář | DHDZ311 |
Magisterský absolventský výkon III | DMAZ402 |
Magisterský absolventský výkon I | DHBZ403 |
Magisterská diplomová práce | DHBZ405 |
Seminář k magisterské diplomové práci | DHBZ406 |
Magisterský absolventský výkon II | DHBZ401 |
Předmět | Kód |
---|---|
Diplomový proseminář | DHDL311 |
Projekt Studio Marta/Divadlo na Orlí | DMAL302 |
Teorie muzikálové tvorby I | DMBL210 |
Herectví – muzikál | DMCL201 |
Teorie muzikálové tvorby II | DMCL314 |
Předmět | Kód |
---|---|
Teorie muzikálové tvorby II | DMCZ314 |
Teorie muzikálové tvorby I | DMBZ210 |
Herectví – muzikál | DMCZ201 |
Diplomový proseminář | DHDZ311 |
Předmět | Kód |
---|---|
Divadelní seminář | DMCL111 |
Teorie muzikálové tvorby I | DMBL210 |
Herectví II | DMAL201 |
Předmět | Kód |
---|---|
Divadelní seminář | DMCZ111 |
Teorie muzikálové tvorby I | DMBZ210 |
Herectví II | DMAZ201 |
Předmět | Kód |
---|---|
Teorie muzikálové tvorby II | DMCL314 |
Divadelní seminář | DMCL111 |
Herectví I | DMAL101 |
Předmět | Kód |
---|---|
Teorie muzikálové tvorby II | DMCZ314 |
Herectví I | DMAZ101 |
Divadelní seminář | DMCZ111 |
Seminář k magisterské diplomové práci | DHBZ406 |
Předmět | Kód |
---|---|
Magisterský absolventský výkon IV | DMAL403 |
Teorie muzikálové tvorby I | DMBL210 |
Teorie muzikálové tvorby II | DMCL314 |
Herectví II | DMAL201 |
Diplomový proseminář | DHDL311 |
Seminář k magisterské diplomové práci | DHBL406 |
Magisterská diplomová práce | DHBL405 |
Předmět | Kód |
---|---|
Teorie muzikálové tvorby II | DMCZ314 |
Individuální herectví | DMAZ404 |
Teorie muzikálové tvorby I | DMBZ210 |
Magisterský absolventský výkon III | DMAZ402 |
Diplomový proseminář | DHDZ311 |
Herectví II | DMAZ201 |
Magisterská diplomová práce | DHBZ405 |
Seminář k magisterské diplomové práci | DHBZ406 |
Magisterský absolventský výkon I | DHBZ403 |
Magisterský absolventský výkon II | DHBZ401 |
Předmět | Kód |
---|---|
Herecká tvorba – muzikál | DMCL201 |
Teorie muzikálové tvorby II | DMCL314 |
Teorie muzikálové tvorby I | DMBL210 |
Projekt Studio Marta/Divadlo na Orlí | DMAL302 |
Diplomový proseminář | DHDL311 |
Předmět | Kód |
---|---|
Teorie muzikálové tvorby II | DMCZ314 |
Herecká tvorba – muzikál | DMCZ201 |
Diplomový proseminář | DHDZ311 |
Teorie muzikálové tvorby I | DMBZ210 |
Předmět | Kód |
---|---|
Teorie muzikálové tvorby | DMBL210 |
Herecká tvorba | DMBL201 |
prof. Ing.
Ivo Medek
, Ph.D.
Prorektor pro strategii a rozvoj
tel:
54259 1136
e-mail: 5337@post.jamu.cz
UČO: 5337
Prorektor pro strategii a rozvoj
Beethovenova 2 662 15 Brno
Členství v akademických orgánech | Funkce |
---|---|
Oborová rada Kompozice a teorie kompozice HF | člen |
Kolegium rektora JAMU | člen |
Umělecká rada HF | člen |
Umělecká rada JAMU | člen |
Studium |
---|
HF M-HUDUM KOMPOZ (abs.) (ukonč.)
|
Pracoviště | Funkce |
---|---|
Janáčkova akademie múzických umění | Prorektor pro strategii a rozvoj |
Katedra kompozice a multimediální tvorby | Profesor |
Prorektor pro strategii a rozvoj | Vedoucí pracoviště |
Předmět | Kód |
---|---|
Multimediální kompozice I | H80001l |
Základy teorie kompozice II | H70065l |
Teorie kompozice II | H60356l |
Seminář kompozice III | H60316l |
Kompozice V | H60198l |
Seminář kompozice I | H60314l |
Seminář kompozice II | H60315l |
Kompozice - abs. projekt | H60198Cl |
Kompozice II | H60197l |
Seminář kompozice IV | H51173l |
Seminář kompozice V | H51174l |
Kompozice I | H60195l |
Kompozice IV | H60196l |
Studium odborných textů | HPH036l |
Umělecký výkon | HPH037l |
Účast na konferenci | HPH038l |
Multimediální tvorba - abs. projekt | HF1021l |
Multimediální tvorba IV | HF1020l |
Předmět | Kód |
---|---|
Základy teorie kompozice II | H70065z |
Multimediální kompozice I | H80001z |
Teorie kompozice II | H60356z |
Seminář kompozice III | H60316z |
Seminář kompozice II | H60315z |
Kompozice V | H60198z |
Seminář kompozice I | H60314z |
Kompozice - abs. projekt | H60198Cz |
Kompozice II | H60197z |
Kompozice I | H60195z |
Kompozice IV | H60196z |
Seminář kompozice V | H51174z |
Seminář kompozice IV | H51173z |
Účast na konferenci | HPH038z |
Studium odborných textů | HPH036z |
Umělecký výkon | HPH037z |
Multimediální tvorba - abs. projekt | HF1021z |
Multimediální tvorba IV | HF1020z |
Předmět | Kód |
---|---|
Základy teorie kompozice II | H70065l |
Multimediální kompozice I | H80001l |
Teorie kompozice II | H60356l |
Seminář kompozice III | H60316l |
Seminář kompozice I | H60314l |
Seminář kompozice II | H60315l |
Kompozice III | H60199l |
Kompozice II abs. projekt | H60198l |
Seminář kompozice II | H51174l |
Kompozice I | H60195l |
Seminář kompozice IV | H51173l |
Účast na konferenci | HPH038l |
Studium odborných textů | HPH036l |
Umělecký výkon | HPH037l |
Disertační práce | DH1006l |
Předmět | Kód |
---|---|
Seminář kompozice II | H60315z |
Seminář kompozice III | H60316z |
Teorie kompozice II | H60356z |
Základy teorie kompozice II | H70065z |
Multimediální kompozice I | H80001z |
Seminář kompozice I | H60314z |
Kompozice III | H60199z |
Kompozice II abs. projekt | H60198z |
Kompozice I | H60195z |
Seminář kompozice IV | H51173z |
Seminář kompozice II | H51174z |
Účast na konferenci | HPH038z |
Umělecký výkon | HPH037z |
Studium odborných textů | HPH036z |
Předmět | Kód |
---|---|
Seminář kompozice I | H60314l |
Seminář kompozice II | H60315l |
Seminář kompozice III | H60316l |
Teorie kompozice II | H60356l |
Kompozice II abs. projekt | H60198l |
Kompozice II | H60197l |
Účast na konferenci | HPH038l |
Studium odborných textů | HPH036l |
Umělecký výkon | HPH037l |
Disertační práce | DH1006l |
Předmět | Kód |
---|---|
Teorie kompozice II | H60356z |
Seminář kompozice III | H60316z |
Seminář kompozice II | H60315z |
Seminář kompozice I | H60314z |
Studium odborných textů | HPH036z |
Umělecký výkon | HPH037z |
Účast na konferenci | HPH038z |
Kompozice II | H60197z |
Kompozice II abs. projekt | H60198z |
Předmět | Kód |
---|---|
Základy teorie kompozice II | H70065l |
Teorie kompozice II | H60356l |
Kompozice II abs. projekt | H60198l |
Kompozice I | H60196l |
Kompozice I | H60195l |
Umělecký výkon | HPH037l |
Účast na konferenci | HPH038l |
Teorie kompozice | HPH030l |
Studium odborných textů | HPH036l |
Disertační práce | DH1006l |
Předmět | Kód |
---|---|
Základy teorie kompozice II | H70065z |
Účast na konferenci | HPH038z |
Kompozice I | H60195z |
Kompozice I | H60196z |
Kompozice II abs. projekt | H60198z |
Teorie kompozice II | H60356z |
Studium odborných textů | HPH036z |
Teorie kompozice | HPH030z |
Předmět | Kód |
---|---|
Multimediální kompozice II | H80002l |
Disertační práce | DH1006l |
Teorie kompozice | HPH030l |
Studium odborných textů | HPH036l |
Umělecký výkon | HPH037l |
Účast na konferenci | HPH038l |
Kompozice I | H60196l |
Kompozice III abs. projekt | H60199l |
Multimediální kompozice I | H80001l |
Předmět | Kód |
---|---|
Multimediální kompozice I | H80001z |
Multimediální kompozice II | H80002z |
Kompozice I | H60196z |
Kompozice III abs. projekt | H60199z |
Účast na konferenci | HPH038z |
Studium odborných textů | HPH036z |
Teorie kompozice | HPH030z |
Předmět | Kód |
---|---|
Kompozice III abs. projekt | H60199l |
Teorie kompozice II | H60356l |
Základy teorie kompozice II | M6004l |
Kompozice II | H60197l |
Disertační práce | DH1006l |
Kompozice I | H60195l |
Předmět | Kód |
---|---|
Základy teorie kompozice II | M6004z |
Teorie kompozice II | H60356z |
Kompozice III abs. projekt | H60199z |
Kompozice II | H60197z |
Kompozice I | H60195z |
Předmět | Kód |
---|---|
Základy teorie kompozice II | M6004l |
Základy teorie kompozice II | H70065l |
Kompozice III abs. projekt | H60199l |
Teorie kompozice II | H60356l |
Kompozice II | H60197l |
Kompozice I | H60195l |
Disertační práce | DH1006l |
MgA.
Michal Indrák
, Ph.D.
Prorektor pro vnější vztahy
tel:
54259 1114
e-mail: indrak@jamu.cz
UČO: 5709
Prorektor pro vnější vztahy
Beethovenova 2 662 15 Brno
Členství v akademických orgánech | Funkce |
---|---|
Kolegium rektora JAMU | člen |
Studium |
---|
HF D-HUDUM TEORKOM kombin. (abs.) (ukonč.)
|
HF N-HUDUM KOMPOZ (abs.) (ukonč.)
|
HF B-HUDUM KOMPOZ (abs.) (ukonč.)
|
Pracoviště | Funkce |
---|---|
Janáčkova akademie múzických umění | Prorektor pro vnější vztahy |
Projektové oddělení | Tajemník garanta SP - ESF |
Katedra kompozice a multimediální tvorby | Odborný asistent |
Oddělení pro vnější vztahy | Vedoucí pracoviště |
Předmět | Kód |
---|---|
Multimediální tvorba II | H70041l |
Multimediální tvorba I | H70040l |
Teorie kompozice III - Sémiotika | H60358l |
Seminář kompozice III | H60316l |
Seminář kompozice II | H60315l |
Kompozice I | H60195Al |
Kompozice IV | H60196Al |
Seminář kompozice I | H60314l |
Kompozice III | H60199Al |
Kompozice II | H60197Al |
Seminář kompozice V | H51174l |
Seminář kompozice IV | H51173l |
Hudební sémiotika | HPH031l |
Teorie interpretace II | HF0124l |
Teorie interpretace I | HF0123l |
EA hudba II | HF0007l |
EA hudba I | HF0006l |
Předmět | Kód |
---|---|
Seminář kompozice III | H60316z |
Teorie kompozice III - Sémiotika | H60358z |
Multimediální tvorba I | H70040z |
Multimediální tvorba II | H70041z |
Seminář kompozice II | H60315z |
Seminář kompozice I | H60314z |
Kompozice III | H60199Az |
Seminář kompozice IV | H51173z |
Seminář kompozice V | H51174z |
Kompozice I | H60195Az |
Kompozice IV | H60196Az |
Kompozice II | H60197Az |
Hudební sémiotika | HPH031z |
Teorie interpretace II | HF0124z |
Teorie interpretace I | HF0123z |
Exkurze na festival soudobého hudebního a multimediálního umění | HF0008z |
EA hudba II | HF0007z |
EA hudba I | HF0006z |
Předmět | Kód |
---|---|
Multimediální tvorba I | H70040l |
Teorie kompozice III - Sémiotika | H60358l |
Seminář kompozice III | H60316l |
Seminář kompozice II | H60315l |
Seminář kompozice I | H60314l |
Kompozice I | H60195Al |
Kompozice II | H60197Al |
Kompozice III | H60199Al |
Seminář kompozice II | H51174l |
Seminář kompozice IV | H51173l |
Hudební sémiotika | HPH031l |
Teorie interpretace II | HF0124l |
Teorie interpretace I | HF0123l |
EA hudba II | HF0007l |
EA hudba I | HF0006l |
Předmět | Kód |
---|---|
Multimediální tvorba I | H70040z |
Seminář kompozice III | H60316z |
Teorie kompozice III - Sémiotika | H60358z |
Seminář kompozice IV | H51173z |
Seminář kompozice II | H51174z |
Kompozice I | H60195Az |
Kompozice II | H60197Az |
Kompozice III | H60199Az |
Seminář kompozice I | H60314z |
Seminář kompozice II | H60315z |
Hudební sémiotika | HPH031z |
EA hudba II | HF0007z |
Teorie interpretace I | HF0123z |
Teorie interpretace II | HF0124z |
EA hudba I | HF0006z |
Předmět | Kód |
---|---|
Teorie kompozice III - Sémiotika | H60358l |
Seminář kompozice III | H60316l |
Seminář kompozice II | H60315l |
Seminář kompozice I | H60314l |
Kompozice I | H60195Al |
Kompozice II | H60197Al |
Hudební sémiotika | HPH031l |
Teorie interpretace II | HF0124l |
Teorie interpretace I | HF0123l |
EA hudba II | HF0007l |
EA hudba I | HF0006l |
Předmět | Kód |
---|---|
Kompozice II | H60197Az |
Teorie interpretace I | HF0123z |
Teorie kompozice III - Sémiotika | H60358z |
Seminář kompozice III | H60316z |
Seminář kompozice II | H60315z |
Seminář kompozice I | H60314z |
Kompozice I | H60195Az |
Hudební sémiotika | HPH031z |
Teorie interpretace II | HF0124z |
EA hudba II | HF0007z |
EA hudba I | HF0006z |
Předmět | Kód |
---|---|
Kompozice I | H60195Al |
Hudební sémiotika | HPH031l |
EA hudba II | HF0007l |
EA hudba I | HF0006l |
Předmět | Kód |
---|---|
Kompozice IV | H60196Az |
Kompozice I | H60195Az |
Hudební sémiotika | HPH031z |
EA hudba II | HF0007z |
EA hudba I | HF0006z |
Předmět | Kód |
---|---|
Teorie kompozice III | H60358l |
Hudební sémiotika | HPH031l |
EA hudba I | HF0006l |
Předmět | Kód |
---|---|
Teorie kompozice III | H60358z |
Kompozice IV | H60196Az |
EA hudba I | HF0006z |
Hudební sémiotika | HPH031z |
Předmět | Kód |
---|---|
Základy hudební kompozice I | M6005l |
Teorie kompozice III | H60358l |
Předmět | Kód |
---|---|
Základy hudební kompozice I | M6005z |
Teorie kompozice III | H60358z |
Předmět | Kód |
---|---|
Základy hudební kompozice I | M6005l |
Teorie kompozice III | H60358l |