Prorektoři
doc. MgA.
Marek Hlavica
, Ph.D.
Prorektor pro tvůrčí činnost
tel:
776 126 781
e-mail: 5202@post.jamu.cz
UČO: 5202
Prorektor pro tvůrčí činnost
Beethovenova 2 662 15 Brno
Členství v akademických orgánech | Funkce |
---|---|
Komise projektů FRVČ | Předseda |
Knihovní rada | Předseda |
Ediční rada JAMU | Předseda |
Programová rada Divadla na Orlí | člen |
Kolegium rektora JAMU | člen |
Studium |
---|
DIFA D-DRAUM DAATVOR kombin. (abs.) (ukonč.)
|
DIFA M-DRAUM RTDS (abs.) (ukonč.)
|
Pracoviště | Funkce |
---|---|
Janáčkova akademie múzických umění | Prorektor pro tvůrčí činnost |
Odbor kvestora | Metodik cíle č. 3 a 4 |
Prorektor pro tvůrčí činnost | Vedoucí pracoviště |
Předmět | Kód |
---|---|
Seminář k magisterské práci | DRTZ504 |
Seminář k magisterskému projektu | DRTZ502 |
Předmět | Kód |
---|---|
Seminář k magisterskému projektu | DRTL502 |
Seminář k magisterské práci | DRTL504 |
Předmět | Kód |
---|---|
Seminář k magisterské práci | DRTZ504 |
Seminář k magisterskému projektu | DRTZ502 |
Předmět | Kód |
---|---|
Seminář k magisterské práci | DRTL504 |
Seminář k magisterskému projektu | DRTL502 |
Audiovizuální projekt III | DRTL406 |
Oscarový scénář | DRTL407 |
Audiovizuální projekt II | DRTL306 |
Audiovizuální projekt I | DRTL210 |
Předmět | Kód |
---|---|
Seminář k magisterské práci | DRTZ504 |
Seminář k magisterskému projektu | DRTZ502 |
Audiovizuální projekt III | DRTZ406 |
Současná audiovizuální dramatická tvorba | DRTZ405 |
Audiovizuální projekt II | DRTZ306 |
Audiovizuální projekt I | DRTZ210 |
Předmět | Kód |
---|---|
Seminář k magisterské práci | DRTL504 |
Seminář k magisterskému projektu | DRTL502 |
Audiovizuální projekt I | DRTL210 |
Audiovizuální projekt II | DRTL306 |
Literární tvorba | DRTL107 |
Televizní žánry | DRTL103 |
Výzkum a obhajoba referátu o něm IV | DPHL402 |
Doktorský seminář IV | DPHL401 |
Výzkum a obhajoba referátu o něm I | DPHL102 |
Doktorský seminář II | DPHL201 |
Výzkum a obhajoba referátu o něm II | DPHL202 |
Doktorský seminář III | DPHL301 |
Výzkum a obhajoba referátu o něm III | DPHL302 |
Bakalářská diplomová práce | DATL307 |
Doktorský seminář I | DPHL101 |
Bakalářský absolventský výkon | DATL306 |
Předmět | Kód |
---|---|
Seminář k magisterské práci | DRTZ504 |
Výzkum a obhajoba referátu o něm IV | DPHZ402 |
Seminář k magisterskému projektu | DRTZ502 |
Audiovizuální projekt II | DRTZ306 |
Audiovizuální projekt I | DRTZ210 |
Literární tvorba | DRTZ107 |
Televizní žánry | DRTZ103 |
Doktorský seminář IV | DPHZ401 |
Výzkum a obhajoba referátu o něm III | DPHZ302 |
Doktorský seminář III | DPHZ301 |
Bakalářská diplomová práce | DATZ307 |
Výzkum a obhajoba referátu o něm II | DPHZ202 |
Doktorský seminář II | DPHZ201 |
Bakalářský absolventský výkon | DATZ306 |
Výzkum a obhajoba referátu o něm I | DPHZ102 |
Doktorský seminář I | DPHZ101 |
Předmět | Kód |
---|---|
Seminář k magisterské práci | DRTL504 |
Magisterská diplomová práce | DRTL503 |
Seminář k magisterskému projektu | DRTL502 |
Magisterský projekt | DRTL501 |
Oscarový scénář | DRTL407 |
Audiovizuální projekt III | DRTL406 |
Dílna magisterského projektu | DRTL402 |
Dílna magisterské práce | DRTL401 |
Literární tvorba | DRTL107 |
Audiovizuální projekt I | DRTL210 |
Televizní žánry | DRTL103 |
Výzkum a obhajoba referátu o něm IV | DPHL402 |
Doktorský seminář IV | DPHL401 |
Doktorský seminář III | DPHL301 |
Výzkum a obhajoba referátu o něm III | DPHL302 |
Doktorský seminář II | DPHL201 |
Výzkum a obhajoba referátu o něm II | DPHL202 |
Doktorský seminář I | DPHL101 |
Výzkum a obhajoba referátu o něm I | DPHL102 |
Bakalářský absolventský výkon | DATL306 |
Bakalářská diplomová práce | DATL307 |
Proseminář k bakalářské práci | DATL304 |
Předmět | Kód |
---|---|
Seminář k magisterské práci | DRTZ504 |
Magisterská diplomová práce | DRTZ503 |
Seminář k magisterskému projektu | DRTZ502 |
Audiovizuální projekt III | DRTZ406 |
Magisterský projekt | DRTZ501 |
Současná audiovizuální dramatická tvorba | DRTZ405 |
Dílna magisterského projektu | DRTZ402 |
Dílna magisterské práce | DRTZ401 |
Audiovizuální projekt I | DRTZ210 |
Literární tvorba | DRTZ107 |
Výzkum a obhajoba referátu o něm IV | DPHZ402 |
Televizní žánry | DRTZ103 |
Doktorský seminář IV | DPHZ401 |
Výzkum a obhajoba referátu o něm III | DPHZ302 |
Doktorský seminář III | DPHZ301 |
Výzkum a obhajoba referátu o něm II | DPHZ202 |
Doktorský seminář I | DPHZ101 |
Výzkum a obhajoba referátu o něm I | DPHZ102 |
Doktorský seminář II | DPHZ201 |
Bakalářská diplomová práce | DATZ307 |
Bakalářský absolventský výkon | DATZ306 |
Předmět | Kód |
---|---|
Diplomový seminář | DRTL504 |
Magisterská diplomová práce | DRTL503 |
Seminář k magisterskému projektu | DRTL502 |
Magisterský projekt | DRTL501 |
Oscarový scénář | DRTL407 |
Audiovizuální projekt III | DRTL406 |
Dílna magisterské práce | DRTL401 |
Dílna magisterského projektu | DRTL402 |
Audiovizuální projekt II | DRTL306 |
Absolventský projekt | DRTL303 |
Bakalářská diplomová práce | DRTL302 |
Seminář k bakalářské práci | DRTL301 |
Literární tvorba | DRTL107 |
Televizní žánry | DRTL103 |
Výzkum a obhajoba referátu o něm IV | DPHL402 |
Doktorský seminář IV | DPHL401 |
Výzkum a obhajoba referátu o něm III | DPHL302 |
Doktorský seminář III | DPHL301 |
Výzkum a obhajoba referátu o něm II | DPHL202 |
Doktorský seminář II | DPHL201 |
Výzkum a obhajoba referátu o něm I | DPHL102 |
Doktorský seminář I | DPHL101 |
Kdy a jak mne kontaktovat
Kdy a jak mne kontaktovat
e-mail: hlavica@jamu.cz
mobil: +420 776 126 781
Facebook: www.facebook.com/marek.hlavica
LinkedIn: www.linkedin.com/in/marekhlavica/
Profesní vizitka
Kdo jsem
prorektor pro tvůrčí činnosti a docent Ateliéru rozhlasové a televizní dramaturgie a scenáristiky Divadelní fakulty JAMU
Obory
televizní dramaturgie a scenáristika, televizní studia, historie televizního vysílání v ČR, umělecký výzkum
Aktuální pozice a projekty
prorektor pro tvůrčí činnosti
předseda Ediční rady JAMU
člen oborové rady doktorského studijního programu DF JAMU
zástupce JAMU v Society for Artistic Research (SAR)
hodnotitel Národního akreditačního úřadu
člen redakční rady odborného časopisu Televizní studia
člen Rady segmentu RUV pro segment Audiovize
Profesní zkušenost a orientace v kostce
dramaturg a scénárista spolupracující s Českou televizí a TV Nova (scénáře filmů Kája a Zabi a Tajemství dešťového pokladu, seriálů Ulice, První krok, Doktoři z Počátků a několika dokumentárních filmů a dramaturg České televize - studio Brno v letech 2007-2009: seriál Poste restante, dokumentární cykly Čtenářský deník a Česko jedna báseň, záznamy divadelních představení atd.)
Vzdělání
doc. (2013), habilitační práce Dramatická tvorba brněnského studia Československé televize (1961–1991)
Ph.D. (2008), disertační práce Performanční studia, školitel prof. Petr Oslzlý
MgA. (2000), diplomová práce Sonáta Mondšajn (rozhlasová dramatická tvorba Ludvíka Aškenazyho), vedoucí prof. Antonín Přidal
Životopis
- Identifikace osoby
- doc. MgA. Marek Hlavica, Ph.D.
- doc. MgA. Marek Hlavica, Ph.D.
- Pracoviště
- Divadelní fakulta JAMU, Ateliér rozhlasové a televizní dramaturgie a scenáristiky
- Funkce na pracovišti
- prorektor pro tvůrčí činnosti
docent v Ateliéru rozhlasové a televizní dramaturgie a scenáristiky
- prorektor pro tvůrčí činnosti
- Vzdělání a akademická kvalifikace
- doc. (2013), habilitační práce Dramatická tvorba brněnského studia Československé televize (1961–1991)
Ph.D. (2008), disertační práce Performanční studia, školitel prof. Petr Oslzlý
MgA. (2000), diplomová práce Sonáta Mondšajn (rozhlasová dramatická tvorba Ludvíka Aškenazyho), vedoucí prof. Antonín Přidal
- doc. (2013), habilitační práce Dramatická tvorba brněnského studia Československé televize (1961–1991)
- Pedagogická činnost
- BcA.
Televizní žánry
Literární tvorba
Bakalářská diplomová práce
Seminář k bakalářské diplomové práci
Absolventský projekt
Audiovizuální projekt 1.
Audiovizuální projekt 2.
Rozhlasový/televizní projekt
MgA.
Současná audiovizuální dramatická tvorba
Oscarový scénář
Audiovizuální projekt 3.
Dílna magisterské práce
Dílna magisterského projektu
Diplomová práce
Diplomový seminář
Ph.D.
Doktorandský seminář
Základy vědecké práce
- BcA.
- Vědeckovýzkumná činnost
- 2018-2022 - Grant Technologické agentury České republiky, program Éta (společný projekt JAMU a Masarykovy univerzity - Fakulty sociálních studií): Komplexní skríningový diagnostický systém GIS
2015-2017 - Grant Grantové agentury České republiky: Dramatická tvorba ostravského studia Československé televize (1955–1991)
2010-2012 - Grant Grantové agentury České republiky: Dramatická tvorba brněnského studia Československé televize (1961–1991)
- 2018-2022 - Grant Technologické agentury České republiky, program Éta (společný projekt JAMU a Masarykovy univerzity - Fakulty sociálních studií): Komplexní skríningový diagnostický systém GIS
- Univerzitní aktivity
- prorektor pro tvůrčí činnosti
předseda Ediční rady JAMU
člen Programové rady Divadla na Orlí
zástupce JAMU v Society for Artistic Research (SAR)
- prorektor pro tvůrčí činnosti
- Mimouniverzitní aktivity
- hodnotitel Národního akreditačního úřadu
člen redakční rady odborného časopisu Televizní studia
člen Rady segmentu RUV pro segment Audiovize
člen hodnotitelského panelu GAČR (2013-2017)
dramaturg a scénárista spolupracující s Českou televizí a TV Nova (scénáře filmů Kája a Zabi a Tajemství dešťového pokladu, seriálů Ulice, První krok, Doktoři z Počátků a několika dokumentárních filmů a dramaturg České televize - studio Brno v letech 2007-2009: seriál Poste restante, dokumentární cykly Čtenářský deník a Česko jedna báseň, záznamy divadelních představení atd.)
- hodnotitel Národního akreditačního úřadu
- Vybrané publikace
- HLAVICA, Marek. Obraz normalizační společnosti v dramatické tvorbě tehdejšího brněnského studia Československé televize. In KAŇKA, Petr, KOFRÁNKOVÁ, Václava, MAYEROVÁ, Ingrid, ŠTOLL, Martin a kol. AUTOR-VIZE-MEZE-TELEVIZE. 1. vyd. Praha, Bratislava: Česká televize, Ústav pro studium totalitních režimů a Vysoká škola múzických umení v Bratislave, 2015, s. 94-98. ISBN 978-80-7404-176-1. info
- HLAVICA, Marek. SETKÁNÍ/ENCOUNTER 2010-2014. 1. vyd. Brno: Janáčkova akademie múzických umění v Brně, 2015. ISBN 978-80-7460-077-7. info
- HLAVICA, Marek. Autor stržený proudem a stísněný tvarem. Svět rozhlasu. Praha: Český rozhlas, 2015, roč. 2015, č. 33, s. 52-56. ISSN 1213-3817. info
- HLAVICA, Marek. Divadelní fakulta Janáčkovy akademie múzických umění v Brně. 1. vyd. Brno: Divadelní fakulta JAMU, 2014. ISBN 978-80-7460-051-7. info
- HLAVICA, Marek. Dramaturg v televizi – v době totalitní a v době pluralitní. In Jana Cindlerová. Dramaturgie pro jednadvacáté století. Praha: Divadelní fakulta AMU, 2013. ISBN 978-80-7331-296-1. info
- HLAVICA, Marek. Dramatická tvorba brněnského studia Československé televize (1961–1991). Brno: Janáčkova akademie múzických umění v Brně, 2012. ISBN 978-80-7460-030-2. info
- HLAVICA, Marek. Jak vést herce v alternativním divadle: Richard Schechner a The Performance Group. In Herectví v alternativních divadelních formách. Praha: AMU, 2010, 10 s. ISBN 978-80-7331-182-7. info
- HLAVICA, Marek. SETKÁNÍ/ENCOUNTER 1991-2010. 1. vyd. Brno: Divadelní fakulta JAMU, 2010. ISBN 978-80-86928-69-2. info
- HLAVICA, Marek. Performanční studia. In Performanční studia. Brno: JAMU, 2008, 260 s. Výběrová řada doktorských prací. ISBN 978-80-86928-49-4. info
22. 11. 2018
doc. Mgr.
Miroslav Ondra
Prorektor pro studium a kvalitu
tel:
54259 1115
e-mail: 18646@post.jamu.cz
UČO: 18646
Prorektor pro studium a kvalitu
Beethovenova 2 662 15 Brno
Členství v akademických orgánech | Funkce |
---|---|
Knihovní rada | člen |
Kolegium rektora JAMU | člen |
Pracoviště | Funkce |
---|---|
Janáčkova akademie múzických umění | Prorektor pro studium a kvalitu |
Oddělení pro studium a kvalitu | Vedoucí pracoviště |
Ateliér muzikálového herectví Petra Štěpána | Docent |
Předmět | Kód |
---|---|
Vstupní kurz | DMBZ113 |
Teorie muzikálové tvorby II | DMCL314 |
Teorie muzikálové tvorby I | DMBL210 |
Magisterský absolventský výkon IV | DMAL403 |
Diplomový proseminář | DHDL311 |
Seminář k magisterské diplomové práci | DHBL406 |
Magisterská diplomová práce | DHBL405 |
Předmět | Kód |
---|---|
Teorie muzikálové tvorby II | DMCZ314 |
Teorie muzikálové tvorby I | DMBZ210 |
Magisterský absolventský výkon III | DMAZ402 |
Individuální herectví | DMAZ404 |
Seminář k magisterské diplomové práci | DHBZ406 |
Diplomový proseminář | DHDZ311 |
Magisterská diplomová práce | DHBZ405 |
Magisterský absolventský výkon II | DHBZ401 |
Magisterský absolventský výkon I | DHBZ403 |
Předmět | Kód |
---|---|
Teorie muzikálové tvorby II | DMCL314 |
Herectví – muzikál | DMCL201 |
Teorie muzikálové tvorby I | DMBL210 |
Projekt Studio Marta/Divadlo na Orlí | DMAL302 |
Diplomový proseminář | DHDL311 |
Předmět | Kód |
---|---|
Teorie muzikálové tvorby II | DMCZ314 |
Diplomový proseminář | DHDZ311 |
Teorie muzikálové tvorby I | DMBZ210 |
Herectví – muzikál | DMCZ201 |
Předmět | Kód |
---|---|
Divadelní seminář | DMCL111 |
Teorie muzikálové tvorby I | DMBL210 |
Herectví II | DMAL201 |
Předmět | Kód |
---|---|
Divadelní seminář | DMCZ111 |
Herectví II | DMAZ201 |
Teorie muzikálové tvorby I | DMBZ210 |
Předmět | Kód |
---|---|
Teorie muzikálové tvorby II | DMCL314 |
Herectví I | DMAL101 |
Divadelní seminář | DMCL111 |
Předmět | Kód |
---|---|
Divadelní seminář | DMCZ111 |
Teorie muzikálové tvorby II | DMCZ314 |
Seminář k magisterské diplomové práci | DHBZ406 |
Herectví I | DMAZ101 |
Předmět | Kód |
---|---|
Teorie muzikálové tvorby II | DMCL314 |
Teorie muzikálové tvorby I | DMBL210 |
Magisterský absolventský výkon IV | DMAL403 |
Herectví II | DMAL201 |
Diplomový proseminář | DHDL311 |
Seminář k magisterské diplomové práci | DHBL406 |
Magisterská diplomová práce | DHBL405 |
Předmět | Kód |
---|---|
Magisterský absolventský výkon III | DMAZ402 |
Individuální herectví | DMAZ404 |
Teorie muzikálové tvorby I | DMBZ210 |
Teorie muzikálové tvorby II | DMCZ314 |
Herectví II | DMAZ201 |
Diplomový proseminář | DHDZ311 |
Seminář k magisterské diplomové práci | DHBZ406 |
Magisterská diplomová práce | DHBZ405 |
Magisterský absolventský výkon II | DHBZ401 |
Magisterský absolventský výkon I | DHBZ403 |
Předmět | Kód |
---|---|
Teorie muzikálové tvorby II | DMCL314 |
Herecká tvorba – muzikál | DMCL201 |
Projekt Studio Marta/Divadlo na Orlí | DMAL302 |
Teorie muzikálové tvorby I | DMBL210 |
Diplomový proseminář | DHDL311 |
Předmět | Kód |
---|---|
Herecká tvorba – muzikál | DMCZ201 |
Teorie muzikálové tvorby II | DMCZ314 |
Teorie muzikálové tvorby I | DMBZ210 |
Diplomový proseminář | DHDZ311 |
Předmět | Kód |
---|---|
Teorie muzikálové tvorby | DMBL210 |
Herecká tvorba | DMBL201 |
prof. Ing.
Ivo Medek
, Ph.D.
Prorektor pro strategii a rozvoj
tel:
54259 1136
e-mail: 5337@post.jamu.cz
UČO: 5337
Prorektor pro strategii a rozvoj
Beethovenova 2 662 15 Brno
Členství v akademických orgánech | Funkce |
---|---|
Oborová rada Kompozice a teorie kompozice HF | člen |
Kolegium rektora JAMU | člen |
Umělecká rada HF | člen |
Umělecká rada JAMU | člen |
Studium |
---|
HF M-HUDUM KOMPOZ (abs.) (ukonč.)
|
Pracoviště | Funkce |
---|---|
Janáčkova akademie múzických umění | Prorektor pro strategii a rozvoj |
Katedra kompozice a multimediální tvorby | Profesor |
Prorektor pro strategii a rozvoj | Vedoucí pracoviště |
Předmět | Kód |
---|---|
Seminář kompozice V | H51174l |
Kompozice I | H60195l |
Kompozice IV | H60196l |
Kompozice II | H60197l |
Kompozice - abs. projekt | H60198Cl |
Kompozice V | H60198l |
Seminář kompozice I | H60314l |
Seminář kompozice II | H60315l |
Seminář kompozice III | H60316l |
Teorie kompozice II | H60356l |
Základy teorie kompozice II | H70065l |
Multimediální kompozice I | H80001l |
Seminář kompozice IV | H51173l |
Účast na konferenci | HPH038l |
Umělecký výkon | HPH037l |
Studium odborných textů | HPH036l |
Multimediální tvorba - abs. projekt | HF1021l |
Multimediální tvorba IV | HF1020l |
Předmět | Kód |
---|---|
Seminář kompozice II | H60315z |
Seminář kompozice III | H60316z |
Multimediální kompozice I | H80001z |
Základy teorie kompozice II | H70065z |
Teorie kompozice II | H60356z |
Kompozice V | H60198z |
Seminář kompozice I | H60314z |
Kompozice - abs. projekt | H60198Cz |
Kompozice IV | H60196z |
Kompozice II | H60197z |
Kompozice I | H60195z |
Seminář kompozice IV | H51173z |
Seminář kompozice V | H51174z |
Umělecký výkon | HPH037z |
Účast na konferenci | HPH038z |
Studium odborných textů | HPH036z |
Multimediální tvorba IV | HF1020z |
Multimediální tvorba - abs. projekt | HF1021z |
Předmět | Kód |
---|---|
Seminář kompozice III | H60316l |
Teorie kompozice II | H60356l |
Multimediální kompozice I | H80001l |
Základy teorie kompozice II | H70065l |
Seminář kompozice II | H60315l |
Seminář kompozice I | H60314l |
Kompozice III | H60199l |
Kompozice II abs. projekt | H60198l |
Kompozice I | H60195l |
Seminář kompozice II | H51174l |
Seminář kompozice IV | H51173l |
Účast na konferenci | HPH038l |
Umělecký výkon | HPH037l |
Studium odborných textů | HPH036l |
Disertační práce | DH1006l |
Předmět | Kód |
---|---|
Seminář kompozice III | H60316z |
Teorie kompozice II | H60356z |
Základy teorie kompozice II | H70065z |
Multimediální kompozice I | H80001z |
Seminář kompozice II | H60315z |
Seminář kompozice I | H60314z |
Kompozice I | H60195z |
Kompozice III | H60199z |
Kompozice II abs. projekt | H60198z |
Seminář kompozice II | H51174z |
Seminář kompozice IV | H51173z |
Účast na konferenci | HPH038z |
Umělecký výkon | HPH037z |
Studium odborných textů | HPH036z |
Předmět | Kód |
---|---|
Teorie kompozice II | H60356l |
Seminář kompozice III | H60316l |
Seminář kompozice I | H60314l |
Seminář kompozice II | H60315l |
Kompozice II abs. projekt | H60198l |
Účast na konferenci | HPH038l |
Kompozice II | H60197l |
Umělecký výkon | HPH037l |
Studium odborných textů | HPH036l |
Disertační práce | DH1006l |
Předmět | Kód |
---|---|
Teorie kompozice II | H60356z |
Seminář kompozice III | H60316z |
Seminář kompozice II | H60315z |
Seminář kompozice I | H60314z |
Kompozice II abs. projekt | H60198z |
Kompozice II | H60197z |
Účast na konferenci | HPH038z |
Umělecký výkon | HPH037z |
Studium odborných textů | HPH036z |
Předmět | Kód |
---|---|
Základy teorie kompozice II | H70065l |
Teorie kompozice II | H60356l |
Kompozice II abs. projekt | H60198l |
Kompozice I | H60196l |
Kompozice I | H60195l |
Účast na konferenci | HPH038l |
Umělecký výkon | HPH037l |
Studium odborných textů | HPH036l |
Teorie kompozice | HPH030l |
Disertační práce | DH1006l |
Předmět | Kód |
---|---|
Základy teorie kompozice II | H70065z |
Kompozice I | H60195z |
Kompozice I | H60196z |
Kompozice II abs. projekt | H60198z |
Teorie kompozice II | H60356z |
Účast na konferenci | HPH038z |
Studium odborných textů | HPH036z |
Teorie kompozice | HPH030z |
Předmět | Kód |
---|---|
Multimediální kompozice II | H80002l |
Multimediální kompozice I | H80001l |
Kompozice I | H60196l |
Kompozice III abs. projekt | H60199l |
Účast na konferenci | HPH038l |
Umělecký výkon | HPH037l |
Studium odborných textů | HPH036l |
Teorie kompozice | HPH030l |
Disertační práce | DH1006l |
Předmět | Kód |
---|---|
Multimediální kompozice II | H80002z |
Multimediální kompozice I | H80001z |
Kompozice III abs. projekt | H60199z |
Kompozice I | H60196z |
Účast na konferenci | HPH038z |
Studium odborných textů | HPH036z |
Teorie kompozice | HPH030z |
Předmět | Kód |
---|---|
Disertační práce | DH1006l |
Kompozice I | H60195l |
Kompozice II | H60197l |
Kompozice III abs. projekt | H60199l |
Teorie kompozice II | H60356l |
Základy teorie kompozice II | M6004l |
Předmět | Kód |
---|---|
Teorie kompozice II | H60356z |
Základy teorie kompozice II | M6004z |
Kompozice I | H60195z |
Kompozice II | H60197z |
Kompozice III abs. projekt | H60199z |
Předmět | Kód |
---|---|
Základy teorie kompozice II | M6004l |
Teorie kompozice II | H60356l |
Základy teorie kompozice II | H70065l |
Kompozice III abs. projekt | H60199l |
Disertační práce | DH1006l |
Kompozice I | H60195l |
Kompozice II | H60197l |
MgA.
Michal Indrák
, Ph.D.
Prorektor pro vnější vztahy
tel:
54259 1114
e-mail: indrak@jamu.cz
UČO: 5709
Prorektor pro vnější vztahy
Beethovenova 2 662 15 Brno
Členství v akademických orgánech | Funkce |
---|---|
Kolegium rektora JAMU | člen |
Studium |
---|
HF D-HUDUM TEORKOM kombin. (abs.) (ukonč.)
|
HF N-HUDUM KOMPOZ (abs.) (ukonč.)
|
HF B-HUDUM KOMPOZ (abs.) (ukonč.)
|
Pracoviště | Funkce |
---|---|
Janáčkova akademie múzických umění | Prorektor pro vnější vztahy |
Projektové oddělení | Tajemník garanta SP - ESF |
Katedra kompozice a multimediální tvorby | Odborný asistent |
Oddělení pro vnější vztahy | Vedoucí pracoviště |
Předmět | Kód |
---|---|
Multimediální tvorba II | H70041l |
Seminář kompozice I | H60314l |
Seminář kompozice II | H60315l |
Seminář kompozice III | H60316l |
Teorie kompozice III - Sémiotika | H60358l |
Multimediální tvorba I | H70040l |
Kompozice III | H60199Al |
Kompozice IV | H60196Al |
Kompozice II | H60197Al |
Seminář kompozice V | H51174l |
Kompozice I | H60195Al |
Seminář kompozice IV | H51173l |
Hudební sémiotika | HPH031l |
Teorie interpretace II | HF0124l |
EA hudba II | HF0007l |
Teorie interpretace I | HF0123l |
EA hudba I | HF0006l |
Předmět | Kód |
---|---|
Multimediální tvorba II | H70041z |
Multimediální tvorba I | H70040z |
Teorie kompozice III - Sémiotika | H60358z |
Seminář kompozice III | H60316z |
Seminář kompozice II | H60315z |
Seminář kompozice I | H60314z |
Kompozice III | H60199Az |
Kompozice II | H60197Az |
Kompozice IV | H60196Az |
Kompozice I | H60195Az |
Seminář kompozice V | H51174z |
Seminář kompozice IV | H51173z |
Hudební sémiotika | HPH031z |
Teorie interpretace II | HF0124z |
Teorie interpretace I | HF0123z |
Exkurze na festival soudobého hudebního a multimediálního umění | HF0008z |
EA hudba II | HF0007z |
EA hudba I | HF0006z |
Předmět | Kód |
---|---|
Multimediální tvorba I | H70040l |
Seminář kompozice III | H60316l |
Teorie kompozice III - Sémiotika | H60358l |
Seminář kompozice II | H60315l |
Seminář kompozice I | H60314l |
Kompozice III | H60199Al |
Kompozice I | H60195Al |
Kompozice II | H60197Al |
EA hudba I | HF0006l |
EA hudba II | HF0007l |
Teorie interpretace I | HF0123l |
Teorie interpretace II | HF0124l |
Hudební sémiotika | HPH031l |
Seminář kompozice IV | H51173l |
Seminář kompozice II | H51174l |
Předmět | Kód |
---|---|
Multimediální tvorba I | H70040z |
Teorie kompozice III - Sémiotika | H60358z |
Seminář kompozice III | H60316z |
Seminář kompozice II | H60315z |
Kompozice III | H60199Az |
Seminář kompozice I | H60314z |
Kompozice II | H60197Az |
Kompozice I | H60195Az |
Seminář kompozice II | H51174z |
Teorie interpretace II | HF0124z |
Hudební sémiotika | HPH031z |
Seminář kompozice IV | H51173z |
Teorie interpretace I | HF0123z |
EA hudba II | HF0007z |
EA hudba I | HF0006z |
Předmět | Kód |
---|---|
Teorie kompozice III - Sémiotika | H60358l |
Seminář kompozice I | H60314l |
Seminář kompozice II | H60315l |
Seminář kompozice III | H60316l |
Kompozice II | H60197Al |
Kompozice I | H60195Al |
Hudební sémiotika | HPH031l |
Teorie interpretace II | HF0124l |
EA hudba II | HF0007l |
Teorie interpretace I | HF0123l |
EA hudba I | HF0006l |
Předmět | Kód |
---|---|
Teorie kompozice III - Sémiotika | H60358z |
Seminář kompozice I | H60314z |
Seminář kompozice II | H60315z |
Seminář kompozice III | H60316z |
Kompozice II | H60197Az |
Kompozice I | H60195Az |
EA hudba II | HF0007z |
Teorie interpretace I | HF0123z |
Teorie interpretace II | HF0124z |
Hudební sémiotika | HPH031z |
EA hudba I | HF0006z |
Předmět | Kód |
---|---|
EA hudba I | HF0006l |
EA hudba II | HF0007l |
Hudební sémiotika | HPH031l |
Kompozice I | H60195Al |
Předmět | Kód |
---|---|
Kompozice IV | H60196Az |
Kompozice I | H60195Az |
Hudební sémiotika | HPH031z |
EA hudba I | HF0006z |
EA hudba II | HF0007z |
Předmět | Kód |
---|---|
Teorie kompozice III | H60358l |
Hudební sémiotika | HPH031l |
EA hudba I | HF0006l |
Předmět | Kód |
---|---|
EA hudba I | HF0006z |
Teorie kompozice III | H60358z |
Hudební sémiotika | HPH031z |
Kompozice IV | H60196Az |
Předmět | Kód |
---|---|
Základy hudební kompozice I | M6005l |
Teorie kompozice III | H60358l |
Předmět | Kód |
---|---|
Základy hudební kompozice I | M6005z |
Teorie kompozice III | H60358z |
Předmět | Kód |
---|---|
Základy hudební kompozice I | M6005l |
Teorie kompozice III | H60358l |